środa, 9 maja 2012

Introduction Paragraph

Blogi są dla mnie jak zeszyty. Uwielbiam wchodzić w posiadanie nowych. Jeden przeznaczymy na pamiętnik, jeden na przepisy, w jednym będę spisywać swoje GENIALNE pomysły na komiksy/ksiażki/scenariusze...
Dlatego po powrocie z majówki stwierdziłam, że muszę wejść w posiadanie kolejnego. Ponieważ mam już gdzie wylewać swoje smutki, mam gdzie spisywać recepty na pyszne cupcakes , a nie mam wystarczająco dużo wyczucia i sdobrego gustu, by prowadzić bloga modowego, tak też znaleźliśmy się tutaj. "Po prostu A." miał być tworem publicystycznym, gdzie dzieliłabym się swoimi przemyśleniami, ale nie wiem czy moje naiwne spojrzenie na świat mi by na to pozwoliło, więc podzielę się z wami...wszystkim po trochu. Na tym blogu można się spodziewać opisu ciekawych kawiarni, które odwiedziłam, sprawozdań z event'ów, w których brałam udział i wielu innych rzeczy.

Już niedługo pierwsza, konkretniejsza notka, więc do zobaczenia wtedy, mam nadzieję, ze kogoś tu wiatr przywieje.
Stay positive!
A.

1 komentarz:

  1. W sumie sam chciałem poprowadzić bloga, gdzie spisywałbym swoiste sprawozdania z testowania różnych produktów lub miejsc w różnych miejscach. Wiesz - jakieś specyficzne marki chipsów, napojów, etc

    OdpowiedzUsuń